Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2023 13:47 - ,,Сготвен'' - 2
Автор: allvin Категория: Други   
Прочетен: 130 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 29.10.2023 21:32



             Когато в една от главите на ,,Шогун"" на Джеймс Клавел Торанага се среща с отец Алвито от Римо-Католическата църква, той внезапно разбира, че ,,отците"" са се договорили  с двамина други големи ,,даймио""(аристократи), да го ,,сготвят"". И нещо още по-лошо - разбира , че е останал сам, изоставен на произвола на съдбата, в случая ,,отците"" от римо-католическата църква. Разбира, че те се готвят да завладеят Япония и да си я ,,хапнат"" после като парче хубава ,,баница"", но въпреки че за момент се поддава на отчаянието, успява да се стегне и само след няколко дни съдбата му предоставя възможност да излезе от ,,капана"".

          Но в реалния живот за съжаление в повечето случаи историите не свършват с ,,хепи-енд"". Иван Костов взе 30-те куфарчета с долари и продаде България на Щатите точно както някога Юда взе 30-те сребърника и предаде Исус на еврейските старейшини, наричани в днешно време Ротшилди и Рокфелери. Нямаше го ,,13-ият воин"" да спре ,,вендолите"". По-точно казано имаше го, но не го пуснаха в действие - Христо Гешанов. Истинско национално предателство, заслужаващо съдбата на Чаушеску.

        А докато Гешанов беше още жив, аз гледах поне няколко пъти в годината се видя с него. И всеки пъти той ми каваше за ,,Евристиката"" - ,,Блокират ме!"". И един ден аз го помолих лично да ми даде разрешение да пробвам аз сам лично да прокарам идеята за ,,Евристиката"" в образователната система. Сега като се гледам съм бил голям наивник, но тогава като по- млад и ,,нахъсан"" се хвърлих в ,,мелето"" в битка със ,,Матрицата"". Резултат - нула, както и го казва Цанов в много от своите клипове за своите битки с ,,Матрицата"". А най-гадното в случая беше, че дочух зад гърба си приказки, че съм бил от онези психари, дето си падат по секс с малолетни... Идеше ми да извадя ,,меча"" и да сека, сека, сека... ; - докато не остане нито един от тях. Но поне разбрах защо Богът едно време е заповядал на древните израилтяни да унищожат всички племена в ,,Обетованата земя"". Всички те са били като днешните политици, а аз едно време се питах:- ,,А ве какъв е тоя кръвожаден Бог?  Уж е Любов, а я виж как по негова заповед са били избивани  хиляди и хиляди хора от другите племена!""  Е, малко по-късно самия Бог ми показа защо е нареждал така. Трябваше и аз лично да премина през ,,месомелачката"" на Съдбата, за да Го разбера. Добре, че Богът преди 2000 години се ,,изправи"" на Кръста срещу Луцифер както Гандалф се изправи сам срещу Балрога на моста в Мория. Тогава Гандалф се пожертва, за да спаси ,,Задругата на Пръстена"", както в реалния живот Исус се пожертва, за да спаси хората... Но и Цанов, и Гешанов не успяха да повалят ,,Матрицата"", която прилича на дърво, разпростряло се по цялата планета. Е, ще отсечеш няколко клона, ще успееш да събориш няколко ,,гнили ябълки"" на земята, но като цяло ,,дървото"" ще продължава да си стои. Нужно е да се изстреля ,,ядрена ракета"" в основата му, в корените му, и тогава цялото дърво ще падне. И това ще стане, но не с ядрена ракета, а с ,,метеорит"- самият Бог, видян в съня на Навуходоносор още преди стотици години. Или както го написа Джек Лондон в ,,Белият зъб"" преди един век: - ,,Кучетата гледаха на Белият зъб като на законна плячка, но като на законна плячка гледаше и той на тях"".

                    ,,СЕ ЛА ВИ"- ,,Такъв е живота"" - френска поговорка












Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: allvin
Категория: Други
Прочетен: 1470864
Постинги: 357
Коментари: 1447
Гласове: 2971
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930