Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2010 20:34 - ,,ALLVIN ANIMAL PLANET" ПРЕДСТАВЯ : ,,TAНЦЪТ НА СОВИТЕ"
Автор: allvin Категория: Други   
Прочетен: 662 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 11.07.2011 15:36


Спомням си един разказ на Ръдиард Киплинг ,,Тумай,водачът на слонове" от един сборник разкази ,,Разкази за джунглата".Там се разказваше за малкия Тумай,който заедно с един от опитомените слонове-Кала Наг,отиват една нощ в дебрите на джунглата и там заедно с много други диви слонове танцуват на ,,бала" на слоновете.А аз лично имам един подобен незабравим спомен от преди 4 години,доколкото си спомням.Точно срещу нас има градинка с хубави и големи дървета,на едно от които си направи гнездо двойка сови.И след като малките пораснаха,една лятна сутрин станах много рано и  видях  как  две от семейството сови вихрено се премятаха във въздуха.Те си играеха,разбира се,но техния полет беше като един истински танц във въздуха,едно истинско вълшебство,нещо,което човек обикновенно вижда(ако въобще го види) само веднъж в живота си-танцът на совите.Представете си смътната синьо-сива дрезгава виделина,когато денят още не е настъпил,а пък нощта още не си е отишла,тишината на все още спящия град,и точно на фона на това бледнеещо небе две сови,които напълно безшумно танцуват във въздуха.......Гледката беше незабравима и аз ще помня този танц до края на живота си.За един прекрасен миг Природата ме погледна с усмивка в очите и ми показа една от своите дълбоко скрити тайни.Чувал съм хора да казват,че на този свят има две велики книги,които човек трябва да се научи да чете-Библията и Природата.......Е,в онази прекрасна утрин аз надникнах,макар и само за един миг,в една от тях-великата и прекрасна Природа.






Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: allvin
Категория: Други
Прочетен: 1456192
Постинги: 356
Коментари: 1447
Гласове: 2968
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031