Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2011 20:47 - РАСОВАТА ХИГИЕНА НА БЪЛГАРИТЕ - ЖИЗНЕНА НЕОБХОДИМОСТ,КАКТО ЛИЧНАТА И ДУХОВНА ХИГИЕНА !!!
Автор: allvin Категория: Политика   
Прочетен: 2482 Коментари: 3 Гласове:
6

Последна промяна: 22.07.2011 10:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
denbr image каза: преди 20 ч. 56 мин. в група ,,България за българите":


В СЛЕДВАЩИТЕ РЕДОВЕ ВСЕКИ САМ ЗА СЕБЕ СИ МОЖЕ ДА ОТКРИЕ РЕШЕНИЯТА НА МНОГО ВЪПРОСИ, СВЪРЗАНИ С ОБРАЗОВАНИЕТО НА ДЕЦАТА И МЛАДЕЖИТЕ, РАСОВАТА ХИГИЕНА, ПРОФЕСИОНАЛНОТО ИЗДИГАНЕ НА ЛИЧНОСТТА И СЕМЕЙНОТО ПЛАНИРАНЕ. ПИСАНО ДЕСЕТИЛЕТИЯ НАЗАД ВЪВ ВРЕМЕТО, НО ВЯРНО И ДНЕС:



За образователното дело и националната жизненоспособност


Най-благоприятно е, когато физиологическото и духовното развитие съвпаднат така с професионалното и със социалното развитие, че личността да може на време и докато е в състояние да развие най-високо качествата навик към самостоятелен труд, личен почин, чувство на отговорност, предвидливост, постоянство, вяра в себе си, твърдост и командност. Не получи ли на време условия за съответна отговорна работа и нормална самостоятелност и то твърде отрано, личността бива спъната и задържана в своето развитие. Наследствените й заложби остават потиснати, не се доразвиват в по-нататъшна възраст, навикът, този могъщ фактор в живота на хората, дава насока и личността завършва развитието си на по-низша площ. Всеки знае примери с хора, на които се е паднало отрано да бъдат самостоятелни и които са развили прекрасни качества. През време на войните осемнадесетгодишни юноши получиха командни места и които от тях останаха живи, се върнаха възмъжали и с чудна борческа самостоятелност.


Мнозина не могат да си обяснят защо следосвободителното ни време даде толкова характерни деятели във всички области на живота и защо напоследък такива хора са истинска рядкост. Това не се дължи само на духа на Възраждането, до който онова време бе тъй близко. Няма никакво съмнение, че това се дължи главно на условията, всред които се развиваха хората. На училище се е тръгвало на 6 години, средното училище е било 5 до 7 класно, висшето образование е траело 3 години, а хората са получавали веднага място за самостоятелна и отговорна работа. На 18 до 21-годишна възраст мъжете са ставали подпоручици, гимназиални учители, съдии, лекари, инженери и др. И епохата даде характерни и волеви личности. През 1885 година армията ни победи под ръководството на 25-годишни най-висши началници. Около тази възраст се проявиха и именитите ни от онова време държавници.


Няма съмнение, че сегашната продължителност на подготовката за академическите професии, която биде очертана накратко, заедно с последствията си, причинява потискане, недоразвиване и водаческа негодност на новите поколения академици.

Тази продължителност на подготовката, заедно с останалите условия, не дава материална възможност на академика на встъпи в брак преди 35-годишната си възраст. И в това отношение стават, разбира се, изключения на подхраняване или закъсняване, но общо взето брачната възраст на академика е изтикана до около 35-годишната му възраст. И тъкмо в това не пръв поглед не особено странно обстоятелство се крие най-тежкото последствие за нацията. То разклаща издъно основите на семейство на академика. Като отминем някои последствия, като например колебливостта му при избора на съпруга, трудността при съчетаването на нейната възраст с неговата и намалената възможност за душевно другарско единение между двамата, нека вземем предвид само нежеланието за задомяване и невъзможността на евентуално образуваното семейство да има достатъчно много деца.

Расовата хигиена, която не се занимава, както мислят непросветените хора, с доказване расовата чистота на някои нации, нито пък с лъжливото възхваляване на някои нации, а се занимава главно с откриване на причините, които водят обществото към биологически упадък и с откриване на мерките за запазването на общата жизненоспособност на народите, е установила много подробно последствията на малкото раждания всред акадамическите и другите социално издигнати семейства.

Стремежът на хората към социално „издигане” е много силен потик към дейност, а образуването на социалните слоеве е до голяма степен резултат на така наречения социален подбор. Съществуването на такъв подбор се доказва от преточно установения факт, че хората с различни духовни и физически качества не са равномерно разпределени из разните социални категории. Така например у западноевропейските културни народи процентът на даровитите хора е по-висок всред учителството, чиновничеството, търговците и индустриалците, отколкото всред физическите работници и необразованите слоеве. И така, по-издигнатите културни среди всред един народ са общо взето резултат на стремежа към социално „издигане” у хората, т.е. те са до голяма степен резултат на социалния подбор. Тези среди са се образували значи чрез постепенно изсмукване на по-ценните елементи от широките народни среди. Затова средното равнище на дарованието всред селячеството и работничеството у старите културни народи спада последователно.
У нас този процес не е прекалено напреднал, но има същия ход. Ето защо нашата главна задача се състои във всестранното запазване на нашето селячество, което е основа и източник на българщината.

И у нас академиците, с изключение на бездарни и насила извлечени „нагоре” хора, представят общо взето един подбран по дарование слой, който е извлечен от живота измежду широките народни среди. А тъкмо този надсредноценен слой поради продължителната подготовка за акадамическите професии има късна брачна възраст и дава семейства с малко деца.

За да разберем какво значи това, нека вземем два основни и много повтаряни примери из расовата хигиена. Ако на една територия се заселят в равни количества, 50% и 50%, две различни народности, които раждат еднакво много деца, но ако у едната народност брачната възраст е 25 години, а у другата е 33 години, то след 100 години едната народност ще съставлява 33% от населението, а другата 67%, а след 300 години едната ще съставя вече 89%, а другата само 11%.

Ако тези две народности имаха еднаква брачна възраст, но едната раждаше средно по 4 деца на семейство, а другата по 3, то след 100 години едната ще съставя 72% а другата 28% от населението, а след 300 години едната ще съставя вече 93%, а другата само 7%.

Ако обаче и двете разлики съвпаднеха в една посока, т.е. едната народност да ражда средно по 4 деца на семейство и да има брачна възраст 25 години, а другата народност да ражда по три деца и да има брачна възраст 33 години, то едната народност ще съставя само след 100 години вече 82.5%, а след 300 години 99.1% от населението. Такава е биологическата действителност. Тя е проста, ясна и неумолима.


Когато едни слоеве се образуват с време чрез изкачване на по-ценни елементи из широките народни среди и когато тези по-ценни слоеве започват да се размножават в последствие по-бавно, отколкото другите, тогава посредноценните елементи вземат количествено надмощие и средното равнище на национално дарование спада.


Учебниците и плановете са писани от специалисти, всеки от които смята своя предмет за „най-важен” и е натрупал колкото е можал. Резултатът е, че материално злепоставеният и отрупан с работа учител изнемогва и е с потиснато съзнание, а учениците биват изтезавани и нервно изсмуквани, с грамаден и до голяма степен ненужен учебен материал. Освен това, съставът на учебния материал е чудовищен. Една стара и планомерно провеждана противобългарска политика се е напълно отразила върху средното ни образование.

Паметта се обременява с излишно зубрене на ненужни факти, силите се изсмукват, което личи от спадането на теглото на учениците през време на учебната година, ценно време от тъй късия човешки живот се похабява напразно, а като си даде човек сметка за това, че не се постига дори минимално опознаване на националната култура, не се създава духовна приемственост на миналото на нацията и не се създава борческа национална гордост, човек стига до заключения и чувства на пълно отрицание на нашата учебна система.

Задачата не се състои в преподаването и запомването на колкото е възможно повече факти, а се състои в това да навикне човека на работа, на изпълнение на дълга, на здраво поведение и да се възпита да мисли логично, да отличава важното от маловажното и да работи самостоятелно.


!!!

Тъй като личността не е нито самоцел, нито средство, като напр. мравката – работничка, а е приемник, носител и преносител на националната расова наследствена маса и трябва да участвува в изпълнението на нейната мисия, тя трябва да бъде възпитана и образована национално, т.е. според такава система, която ще я издигне най-лесно до възможното за нея съвършенство и която ще я въведе най-вярно и най-неотклонно в пътя на националната мисия.

!!!


Учителят, който е скулптор на българския дух и на българското съзнание, трябва да бъде най-грижливо подбиран и подготвян, трябва да получи добри материални и социални условия за съществуване, да бъде контролиран и професионално сигурен и трябва да се смята за най-важен строител на българщината.

Жената не е еднаква с мъжа, но е равностойна нему. Тъй като естеството й и нейните задачи в живота са други, то тя не бива да бъде нито безправна, нито равноправна, а трябва да бъде другоправна. Най-висшата й задача към живота и към силата на нацията е да стане майка на способни деца, да бъде културна пазителка на националната традиция и на националния дух и да бъде ревностен другар на своя съпруг.
Тази нейна същност и тези нейни задачи трябва да се вземат предвид при възпитанието и образованието й. Съкращаването на учебния курс се налага за нея и от нейната ранозрялост, т.е. от това, че узрява физиологически и духовно няколко години преди мъжа и трябва да бъде освободена по-рано за живота.

Трябва да се има предвид, че висшето образование причинява за жените чувствително прекрачване на брачната възраст, значително увеличаване претенциите по отношение на духовната и социалната висота на кандидатите за съпрузи, и тъй като няма достатъчно мъже с такива качества, води често към неомъжване. Освен това, изчерпва значително нервната сила на жената.

Държавата трябва да предпочита женените мъже пред ергените. Тя трябва да нагласи заплатите съответно броя на децата и да вземе ред законодателни мерки, като например чрез закона за наследствата, които трябва да подтикват раждането на повече деца.

Това крайно необходимо преобразование следва да бъде само част от едно цялостно социално преуреждане живота на нацията, за да не могат вече акултурните елементи да подтискат творческите елементи, за да не могат вече професионални сдружения да подтискат от корист идните поколения и за да се приспособява социалното развитие към същността на националния живот. При това, културното подобрение на селската обстановка и на общите условия за физическия труд трябва да се смятат като най-важни предпоставки за намаление бягството от селото и от физическата работа, което ще помогне основно за отливане на прекаления наплив към гимназията и висшето образование.



ЦЕЛИЯТ ТЕКСТ ТУК: http://ratnici-rnb.blogspot.com/2011/07/1937_7552.html



Гласувай:
6



1. zaw12929 - allvin написа: Това е само част от ...
02.08.2011 23:00
allvin написа:
Това е само част от подривната психологическа и икономическа политика,която се води срещу България вече повече от 20 години!


Не, ти си простак- защото нямаш никаква теза за прочетеното, не го разбираш, защото не четеш друго, освен тъпите си коментари... Това, че си пропуснал първите 7 години не е само твоя вината... не те съжалявам не си въобразяваи, че си център на вселената...
цитирай
2. allvin - ,,Смех,смех,смех!!!" - Годжи
18.08.2011 23:37
Хахахахаха ... ,така де,малко да се посмея - все пак това си е моят блог! Хахаха ... а сега малко по-сериозно.

Първо - отговарям чак сега,защото го видях само преди няколко минути.

Второ - не е ли истина фактът,че че една малка част от българите - така нареченият ,,елит",си живеят добре,а всички останали или мизерстват,или бягат в чужбина?

Трето - статията е писана преди около 70 години,но за съжаление е актуална и днес!!! Това е исторически документ,а не някакви детска лаладжийска измишльотина!

Четвърто - щом толкова си загрижен за моето здраве,емоции и развитие,искам лично да те уверя,че нямам никакво намерения да ставам ,,центъра на вселената"... хахахахаха ... как само злобничко е написано ... да не би нещо да си роднина със д-р Злобюл? ... хахахаха ...
цитирай
3. wolfy - Страхотен постинг!
22.08.2011 14:15
От край време евреите са започнали да пропагандират филми в които:
- Негър прави "любов" с бяла жена - разбира се правят го да изглежда така, като че ли е нещо нормално.
- Че има взаимна любов между нас - БЕЛИТЕ и останалите раси.
- Натрапват чувство за вина в белия човек и лепвайки му етикети като "расист" и "нетолерантен".
- За равенство между белия човек с останалите раси.
Разбира се крайната цел остава една - УНИЩОЖЕНИЕ НА БЕЛИТЕ ХОРА. За жалост почти го постигнаха.
Толкова е елементарно :
Искат масов контрол,а като има хибриди - те се контролират лесно.
Като няма чиста раса - няма проблем.Просто всичко опира до генетика,понеже нашата раса е най-развита от всички и като се омеши с други,нивото на развитие пада до такова ниво, че е готова да повярва на всички спекулации.И нивото на развитие се застоява и познай какво следва... тъпчене на едно място!
РАСОВАТА ЧИСТОТА Е ПЪРВИЯ И ОСНОВЕН ЗАКОН В ПРИРОДАТА - ЗАПОМНЕТЕ ТОВА!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: allvin
Категория: Други
Прочетен: 1466821
Постинги: 356
Коментари: 1447
Гласове: 2969
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930