Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2010 20:10 - ,,ПРОТОКОЛИТЕ" - ОБЩ ВИД - 1 - 6 - ПЪЛЕН ЛИНК:http://www.heliopol.com/protocoli.html
Автор: allvin Категория: Политика   
Прочетен: 1896 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 11.10.2012 14:44


 

ПРОТОКОЛИ НА ЦИОНСКИТЕ МЪДРЕЦИ

(Протоколи от световния ционистки конгрес в Базел, Швейцария 1897 г.)

ЗА АВТОРА НА ПРОТОКОЛИТЕ

Автор на “Протоколите на Сионските Мъдреци” е юдеинът Ашер Гинсберг, роден в гр. Сквир, Киевска губерния в 1856 г, известен между сънародниците си с името Ахат Хаам, т.е. “Единствен всред народа”. Фанатизиран и неуморим агитатор на меродавния библейски (равински) юдаизъм, Гинсберг бързо излиза в първите редове на юдейското ръководство и сравнително млад е приет за член във върховното управително тяло (кагала). Идеите му се отличават с удивителна яснота, простота и праволинейност. Дейността му е крайно смела, трескава, непрекъсната. Изработеният от него план за осъществяване заветните цели на израила, четен в тайно заседание на първия световен ционистки конгрес в Базел в 1897 г, прави силно впечатление, приема се от мнозинството и му открива пътя към водачеството. От този момент неговото влияние бързо расте и в 1913 г. той е всепризнат и неоспорим водач на юдейството.

Гинсберг подготви и ръководи руската революция в 1904-05 г., която, макар че не успя, разтърси издъно Русия и подготви успеха на революцията в 1917 година.

Той е невидимия ръководител на юдо-масонската дейност в периода на подготовката и протичането на войната 1914-1918 г. Той е и създателя и изпълнителя на руската революция през 1917 г. Умира през 1925 г. в Лондон.

ПРЕДГОВОР

Протоколите представляват кристализирана идеология на юдаизма, извлечена от неизменните и вечните закони на пророк Мойсея, точно такава, каквато ни я рисува 35-вековната еврейска история. С необясним за нашия морал цинизъм, те разкриват грандиозните цели на юдейството, безпощадната жестокост и абсолютната безогледност на средствата за постигането им.

Всеки, който прочете протоколите, остава поразен от дълбочината и яснотата на мислите, неограничения замах, непоколебимата решителност и пълното пренебрежение към целия нееврейски свят. Ледена хладина, бруталност и садизъм вее от всеки ред на тази протоколирана юдейска мъдрост.

Мислите, изказани в протоколите, хвърлят ярка светлина върху най-големите и мъчно обясними религиозни, хуманитарни и политически събития във всеобщата, а особено в новата история. Те са безпогрешен шифров ключ, с който се разгадават сложните социални и икономически проблеми, които създадоха най-големите обществени сътресения във всички европейски държави от ХV век насам.

А. Гинсберг е написал протоколите на малко познатия за самите юдеи староеврейски език, но се е явила нужда да бъдат преведени на френски език, за да послужат като агитационен материал. Агитацията, в полза на идеите на Гинсберг, се е водила и през време на самия конгрес в Базел, на който голямото мнозинство делегати не са знаели староеврейски език. Този именно френски превод по време около Базелския конгрес е попаднал в ръцете на руската тайна полиция, а от нея, в 1901 г., в ръцете на другарите на руския професор Сергей Николаевич Нилус.

За първи път протоколите са отпечатани на руски език през 1901 г. в съчинението на Г. Бутми “Неприятелите на човешкия род”. С. Н. Нилус отпечатва първото издание от тях през 1905 г. Същият отпечатва друго издание през 1911 г, и трето през 1917г, – непосредствено преди революцията. След руските издания протоколите се разпространяват из целия свят. Интересно е, че в Англия те се появяват почти едновременно с руските – през 1906 г. Това обстоятелство, както и незначителните различия в редакцията – но не и в идеите, на многото издания на протоколите в различните страни, дава основание да се предполага, че не само руската полиция, но и други са се добрали до оригиналите.

Протоколите, безспорно, са акт конспиративен, и като такъв могат да попаднат в чужди ръце (като се има пред вид неприкосновеността на юдейските организации, особено в котилото на юдомасонството – Швейцария) само по същия начин, т.е. конспиративно, тайно. Това обстоятелство, което не дава възможност да се представят формални доказателства, юдеите използват, за да отричат автентичността им. И разбира се, другояче не могат да постъпят, защото самопризнанието би било равносилно да подпишат смъртната си присъда.

За действителността на протоколите, обаче, съществуват неоспорими и най-сериозни доказателства – и формални, и по същество. Накратко ще ги посочим.

През 1933 г. в Швейцария почнали да се разпространяват “Протоколите на Сионските мъдреци”. Юдеите автоматично реагират, повдигат страшен шум в световния печат и завеждат дело срещу разпространителите. Делото се гледа в 1935 г. в гр. Берн в мировия съд, председателстван от юдеина-съдия Валтер Майер. Резултатът: разпространителите се признават за виновни, налагат им се огромни парични глоби и се забранява печатането и продажбата на протоколите. Юдейството тържествува, но... не за дълго. Осъдените апелират делото и през 1937 г., на 1.ХI. бернският апелативен съд издава решение, с което отменява присъдата на юдеина-съдия Майер и разрешава печатането и разпространението на протоколите. Като се има пред вид силата на юдейството в това време, и че този процес се води именно в Швейцария – коментарии са излишни, за да се разбере колко силни са били доказателствата за автентичността на протоколите.

Макар от юдейска гледна точка – като си служим със същия формалистичен мащаб за преценка правотата на нещата, присъдата на бернския апелативен съд да е напълно достатъчно доказателство, тя лично нас не ни задоволява. Ние намираме други много по-силни, по-съществени, абсолютно неоспорими и с математическа логичност данни, които доказват, че идеите, написани в протоколите са напълно идентични с вековната и неизменната идеология на юдейството и че тези идеи, дори от когото и да са написани, са една жива реалност, отражението на която ежечасно се чувства във всички области на живота по целия свят.

Ето само някои от тези доказателства:

1. Всички идеи в протоколите, без изключение са тъждествени с принципните начала на юдейската религия. Няма нито една мисъл в тях, която да излиза вън от идеологията и тактиката на юдеите, тъй както те са формулирани от Иехова чрез Мойсея и написани в петте Мойсееви книги в библията. Заслугата на Ашер Гинсберг се състои в това, че той ги е развил, систематизирал, свързал в порядъка на една програмна дейност и изложил просто, ясно и изразително.

2. Съществуват още няколко други откъслечни проекта, напълно в духа на протоколите, излезли в различни времена, в различни страни, написани все от юдеи:

а) Толедското писмо, написано в 1489 г. от княза на юдеите в Цариград до равина на гр. Арлес, изнесено в съчинението “Ла Силва Куриоза” на испанския благородник Юлиан де Мотрано.

б) реч на равина Райхорн в 1859 г., написана в съчинението “Биариц” в 1868 г. на германския писател Гьодшед.

в) Посланието до всички юдеи от Адолф Кремие – френски м-р на правосъдието и създател на световния еврейски съюз в 1860 г, печатано в Архив Израелит №25, 1861 г.

г) Диалогът в ада между Макиавели и Монтескьо, от френския юдеин Морис Жюли, Брюксел 1864 г.

д) Съчинението на самия Ашер Гинсберг “Преоценка на ценностите”, което и по стил, и по мисли е първообраз на протоколите.

3. Налице са и самопризнания на отделни юдеи за истинността на протоколите, между които е и отвореното писмо на юдеина Ели Раваж, написано в Сенчъри магазин №3 стр.346.

4. Най-очебийното доказателство – миналата и особено сегашната световна война и събитията между тях, в които и за слепите е ясно, че юдейството в плутократическия блок е играло и играе главната роля, а за националистическите държави е подчертан враг №1.

Идеите на юдаизма и живата действителност, които в протоколите са получили синтезиран формален вид, са най-силното доказателство за тяхната автентичност.

Само този, който няма очи и този който не желае да вижда, не ще види пораженията, които юдейството е нанесло на човечеството. Само тази душа, която се е откъснала от своя народ и не чувствува болките му, не ще трепне пред конвулсиите на милионите свои родни братя, грабени, лъгани и заблуждавани от синовете на Юда.

За улеснение при четенето, разчлених протоколите и поставих малки заглавия.

Преводачът.

 

 

ПРОТОКОЛ №1

...Без фразьорство ще разгледам същността на въпросите. Със сравнения и изводи ще изясня всяка мисъл. При формулиране на нашата система изхождам от наша и гоевска1 гледна точка.

ЧОВЕК Е ХИЩНО ЖИВОТНО.

Нека забележим, че лошите хора са повече от добрите и затова при управлението най-добри резултати се постигат, когато се действа с насилие и заплаха, а не с академически разсъждения. Всеки човек се стреми към власт; всекиму се иска да стане диктатор, стига да може; рядко би се намерил човек, който да не е готов да жертва доброто на другите, за да постигне своите интереси.

Какво задържа животинските нагони на човека? Какво ръководи тези хищни животни, които се наричат човеци? Най-напред, в началото на обществения строй, те са се подчинявали на грубата и сляпа сила, а по-после – на закона, който е също така сила, само че замаскирана. Логическото заключение от това е: по закона на природата – правото е в силата.

ПОЛИТИЧЕСКАТА СВОБОДА Е ФИКЦИЯ.

Политическата свобода е идея, но не и факт. Трябва да умеем, когато стане нужда, да използваме тази неопределена идея за примамка, с цел да привличаме народните сили и да сломяваме, когато пожелаем, една властвуваща партия. Тази задача се облекчава, ако противникът сам се е заразил от идеята за свобода, която нарича либерализъм и заради тази идея жертва силата. Тук именно ще се прояви и тържеството на нашата теория: разпуснатите от “свободата” юзди на управлението веднага, “по закона на живота”, ще се поемат и дръпнат от нова ръка. Сляпата народна сила не може нито ден да мине без ръководител. Новата власт ще заеме мястото на отслабналата от либерализма стара власт.

ЗЛАТОТО Е ВСЕМОГЪЩО. САМОУПРАВЛЕНИЕТО РАЗЛАГА НАРОДИТЕ.

В наше време силата на златото измества властта на управниците либерали. Мина времето на самоуправлението. Идеята за свобода е неосъществима, понеже никой не умее да се ползува с мярка от нея. Ако само за известно време се предостави на един народ сам да се управлява, той се разлага: още от първия момент възникват междуособици, след това социални войни, в които държавите изгарят и губят силата и значението си.

Всяка държава, изтощена от собствените си конвулсии или от вътрешни разпри, попада под властта на външни врагове и може да се счита за безвъзвратно загинала: тя е в наша власт. Деспотизмът на капитала, който всецяло е в наши ръце, подава на такава държава сламката, за която тя по неволя се хваща, защото иначе ще се сгромоляса в пропастта.

ЗА ЮДЕИТЕ ВСИЧКИТЕ СРЕДСТВА ЗА БОРБА СА НРАВСТВЕНИ.

На този, който със своята либерална душа би възразил, че тези разсъждения са безнравствени, аз поставям въпроса: ако на държавата е позволено и не се счита за безнравствено, когато употребява срещу външния враг всякакви мерки за борба, като например: да не открива на врага плановете си за защита или за нападение, да го напада нощем или с нееднакво число хора, то защо тогава същите тези мерки по отношение на по-лошия – вътрешния враг, който нарушава обществения строй и пречи на благоденствието, трябва да се наричат непозволени и безнравствени?

НАРОДЪТ Е ТЪЛПА.

Може ли здравият логичен ум да се надява, че успешно ще ръководи тълпите с помощта на разумни увещания или условия, щом съществува някакво, макар и безсмислено средство, което би се показало по-приятно на повърхностно разсъждаващия народ? Хората от тълпата, които се ръководят изключително от дребни страсти, поверия, обичаи, традиции и сантиментални теории, се поддават на партийни раздробления, които пречат на всяко сговаряне, дори когато за него са налице най-разумни основания. Всяко решение на тълпата зависи от случайното или подготвено болшинство, което, като не знае политическите тайни, взема абсурдни решения, които внасят зародиша на анархията в управлението.

В ПОЛИТИКАТА НЯМА МОРАЛ. УПРАВНИКЪТ ТРЯБВА ДА БЪДЕ ХИТЪР И ЛИЦЕМЕРЕН.

Политиката няма нищо общо с морала. Владетел, който се ръководи от морала, не е политик и затова не може да удържи своя престол. Който иска да управлява, трябва да прибягва до хитрости и до лицемерие. Най-големите човешки добродетели – откровеността и честността – в политиката са пороци, защото смъкват от престолите държавници, по-сигурно и по-бързо, отколкото може да стори най-силният им враг. Тези качества трябва да бъдат атрибути на християнските държави; ние никога не трябва да се ръководим от тях.

ЮДЕЙСКОТО ПРАВО Е В СИЛАТА.

Нашето право е в силата. Думата право е отвлечена, без реална стойност и с нищо недоказан смисъл. Тази дума не означава нищо друго освен: дайте ми това, което искам, за да получа доказателства, че към по-силен от вас.

Къде почва правото? Къде свършва то? – Неизвестно.

В държава с неправилна организация, с отслабнала сила на законите и намалена власт на владетеля, поради размножилите се от либерализма “права”, аз черпя новото право – правото на силния: да се намеся и премахна всички съществуващи уредби и постановления, да сложа ръка върху законите, да преустроя учрежденията и най-после да стана господар на ония, които са предоставили нам правата на своята сила, като са се отказали от тях доброволно в името на либерализма.

ЮДЕЙСКАТА ВЛАСТ ЩЕ БЪДЕ НАЙ-СИЛНА.

При съвременната неустойчивост на всички власти, нашата власт ще бъде по-силна от всяка друга, защото тя ще бъде невидима до тогава, докато укрепне дотолкова, че да не може никаква хитрост да я подрине.

От временните злини, които по необходимост сега вършим, ще произлязат добрините на непоколебимото наше управление, което ще възстанови правилното устройство и нормалния ход на народния живот, който е нарушен от либерализма. Резултатите ще оправдаят средствата. Нека в нашите планове да обърнем внимание не толкова на доброто и на нравственото, отколкото на нужното и полезното. Това е стратегическият план, който определя основната линия, от която ние не бива да отстъпваме, защото иначе рискуваме да видим разрушени многовековните си трудове.

НАРОДИТЕ СА СЛЕПИ.

За да бъдат действията целесъобразни, трябва да се вземат под внимание подлостта, неустойчивостта и непостоянството на тълпата, нейната неспособност да разбира и да чувствува условията на собствения си живот и на собственото си благополучие. Трябва да се разбере, че мощта на тълпата е сляпа, неразумна, неразсъждаваща, прислушваща се на ляво и на дясно. Не може слепец да води слепи, без да ги доведе до пропастта. Хората от тълпата, макар и да са гениално умни, щом не разбират нищо от политика, не могат да станат ръководители, без да доведат до гибел цялата нация. Само лице, което от детинство се е подготвяло за самовластно управление, може да разбира смисъла на идеите, които имат политическа основа.

САМОУПРАВЛЕНИЕТО СЪЗДАВА РАЗДОРИ.

Народ, който е предоставен сам на себе си, т.е. управлението на когото е предоставено на издънки из собствената му среда, се саморазрушава от партийни раздори, възбуждани от домогвания за власт и почести, а също и от произлизащите от това безпорядъци. Нима могат народните маси спокойно, без съревнование да разсъждават и да се справят с работите на страната, без да ги сместват с личните си интереси? Могат ли те да се защитават от външни врагове? Това е невъзможно, защото план, който е разбит на толкова части, колкото глави има в тълпата, губи своята цялост и става непонятен и неизпълним.

САМО МОНАРХИЯТА СЪЗДАВА РЕД.

Цялостни и ясни държавни планове може да приготви само монархът, който поставя в ред целия механизъм на държавната машина. От това трябва да се заключи, че целесъобразното за страната управление трябва да се съсредоточи в ръцете на едно отговорно лице. Без абсолютен деспотизъм не може да съществува цивилизация, защото цивилизацията не се създава от масите, а от техния ръководител, какъвто и да е той. Тълпата е варварин, който проявява своята варварщина при всеки случай. Щом тълпата вземе в свои ръце свободата, веднага я превръща в анархия, която вече сама по себе си е варварство в най-висша степен.

ЮДЕИТЕ ВНУШАВАТ НА НАРОДИТЕ СВОБОДА, ЗА ДА ГИ ТЛАСНАТ В ПИЯНСТВО И РАЗВРАТ.

Погледнете пияните, оглупели от вино гои, на които правото за безмерното му употребление е дадено заедно със свободата. Ние не бива и не ще допуснем синовете на израила да стигнат до същото положение. Народите на гоите са зашеметени от спиртни напитки, а младежта им е оглупяла от класицизъм и разврат, в който я тласкат нашите агенти; гуверньори, лакеи, гувернантки в богатите домове, прислужници и поставените от нас жени в местата на гоевските увеселения. Аз причислявам към числото на тези последните и тъй наречените “дами на доброто общество”, които по разврат и разкош са доброволни последователки на нашите развратителки.

ЮДЕЙСКИЯТ ДЕВИЗ Е: ХИТРОСТ, ЛИЦЕМЕРИЕ, НАСИЛИЕ, ГРАБЕЖ И ТЕРОР.

Нашият девиз е: “Сила и лицемерие”. В политическите дела побеждава само силата и особено ако тя е съчетана с таланта на държавните мъже. Насилието трябва да бъде принцип, а хитростта и лицемерието – правило за всички правителства, които не желаят да сложат своята корона в нозете на агентите на коя да е нова сила. Това зло е единственото средство, с което може да се постигне целта – доброто. Затова ние сме длъжни да не се спираме пред подкупа, измамата и предателството, стига с това да постигнем нашата цел. В политиката трябва да умеем без колебание да вземем чуждата собственост, ако с нея можем за добием покорността на гоите и властта над тях.

Нашето царство, вървейки по пътя на мирното завоюване на света, има право да замени ужасите на войната с по-малко забележими и по-целесъобразни наказания, чрез които да поддържа терора, водещ към сляпо послушание. Справедливата, но неумолима строгост е най-величавият фактор на държавната сила. Но не само за неоспоримата справедливост, но още и в името на дълга и победата, ние трябва да държим в програмата си за насилието и лицемерието. Самата доктрина за въздействие е толкова силна, колкото са силни средствата, които тя употребява, ето защо ние ще възтържествуваме и ще закрепостим всичките правителства под нашето върховно правителство, не толкова със самите средства, колкото с доктрината на строгостта. Достатъчно е да се знае, че ние сме неумолими, за да се прекрати непослушанието.

ЧРЕЗ ДЕВИЗА “СВОБОДА, РАВЕНСТВО, БРАТСТВО” ЮДЕИТЕ РАЗВРАТИХА НАРОДИТЕ.

Още в старите времена ние първи възвестихме сред народите лозунга: “Свобода, равенство и братство” – примамливи думи, които оттогава насам толкова много пъти се повтарят от несъзнателните папагали – гои, които отвред налитат върху тях. Тези думи отнеха благосъстоянието от света и историческата свобода на личността, която свобода по-рано тъй много се пазеше от натиска на тълпата. Божем умните, интелигентните гои, не можаха да вникнат в отвлечеността на тези думи, не схванаха противоречието в тяхното значение и несъответствието помежду им. Те не виждат, че в природата няма равенство и не може да има свобода; че самата природа е установила неравенството в умовете, в характерите и в способностите, както е наложила и императивността на своите закони; че избраниците на тази тълпа, управници – са по отношение на политиката, също такива слепци, каквато е и тълпата; че посветеният в нашите тайни планове, макар и да е най-посредствен, все още може да управлява, а непосветеният – ако ще и гений да е, нищо не ще разбере от политиката. Всичко това гоите изпуснаха изпредвид, макар че в същност силата на техните династически управления е изградена върху този принцип. Бащата е предавал на своя син знанията си за хода на политическите дела така, че никой друг, освен членовете на династията да не ги знае и никой да не може да издаде тайните му за управлението на народа. С течение на времето доктрината на династическата приемственост за истинското положение на работите в политиката е била загубена – обстоятелство, което е послужило за успеха на нашето дело.

По всички краища на света думите: “Свобода, равенство и братство” наелектризираха чрез нашите слепи агенти тълпите, които с възторг понесоха нашите знамена. В същност тези думи бяха червеи, които подкопаваха благосъстоянието на гоите, унищожаваха навред мира, спокойствието, единството и разрушаваха всички основи на държавите им. Вие ще видите, че това послужи за нашето тържество. То ни даде възможност да отнемем от ръцете на гоите най-важния им коз – да премахнем привилегиите, които са същността на аристокрацията им, която беше единствената защитница на народите и държавите против нас.

ЮДЕЙСКАТА АРИСТОКРАЦИЯ Е НАЧЕЛО НА ВСИЧКИ ИНИЦИАТИВИ.

Върху развалините на естествената и родова гоевска аристокрация ние поставихме начело на всички инициативи аристокрацията на нашата богата интелигенция. Цензът на тази нова аристокрация ние поставихме в богатството и в науката. Богатството е в нашите каси, а науката се движи от нашите мъдреци.

ЮДЕИТЕ ИЗПОЛЗВАТ ВСИЧКИ ЧОВЕШКИ СЛАБОСТИ.

Нашето тържество се улеснява още и от това, че в сношенията си с нужните ни хора ние винаги действаме на най-чувствителните човешки струни: на интереса, на алчността, на ненаситността, на материалните нужди на човека. А всяка една от тези изброени човешки слабости е в състояние да убие инициативата, отдавайки човешката воля в ръцете на купувача.

Абстракцията на свободата даде възможност на тълпите да мислят, че те са народа, че те са собственици на страната, а правителството не е нищо друго освен управник, когото те могат да сменяват, като износени ръкавици.

Сменяемостта постави народните представители на наше разположение и като че ли по наше назначение.

 

ПРОТОКОЛ №2

ЧРЕЗ ИКОНОМИЧЕСКИТЕ ВОЙНИ ЮДЕИТЕ ДЪРЖАТ В РЪКА НАРОДИТЕ.

За успеха на крайната ни цел е необходимо войните да не носят териториални изменения; това ще пренесе конфликтите на икономическа почва, в която народите ще почувстват и ще се убедят в силата на нашето надмощие; това положение на нещата ще отдаде и двете “воюващи” страни в ръцете на нашата интернационална агентура, която притежава милиони очи и уши, непреграждани от никакви пречки. Тогава нашата международна сила, след като раздруса народите и промени нравите им, ще ни даде възможност да ги управляваме също така, както гражданското право в държавите урежда отношенията на поданиците помежду им.

Администраторите-гои, които ние ще назначаваме, в зависимост от тяхната работоспособност и робски наклонности, не ще бъдат подготвени за управление и лесно ще станат пионки в нашата игра, в ръцете на нашите учени и гениални съветници-специалисти, възпитани още от детинство да ръководят работите на целия свят.

АРИЙЦИТЕ СА ТЕОРЕТИЦИ И РУТИНЕРИ.

Както ви е известно, тези наши специалисти черпят нужните за управлението познания из нашите политически планове, из опита на историята и наблюденията над всеки протичащ момент. Гоите не се ръководят от опита на безпристрастните исторически наблюдения, а от теоретическата рутина и то без всякакво критическо изследване и усет към резултатите. Ние няма защо да държим сметка за гоите – нека временно те да се веселят и да живеят с надежда за нови увеселения или със спомените за преживяното.

ЮДЕИТЕ ФАЛШИФИЦИРАТ НАУКАТА И ЗАБЛУЖДАВАТ ВСИЧКИ НАРОДИ.

Нека за гоите да играе най-главна роля онова, което ние сме им внушили да считат за повеление на науката, на “теорията”. За тази цел, чрез нашата преса ние постоянно възбуждаме сляпо доверие към тези научни повеления. Интелигентните гои ще се кичат със знания и без да проверяват логичността им, ще привеждат в действие всички получени от науката сведения, които нашите агенти така комбинират, че да възпитат умовете им в нужната за нас насока.

ЮДЕИТЕ ПОДГОТВЯТ УСПЕХА НА РАЗРУШИТЕЛНИТЕ УЧЕНИЯ.

Не мислете, че нашите твърдения са голословни: обърнете внимание как ние подготвихме успеха на дарвинизма и марксизма. Разлагащото влияние върху гоевските умове на тези теории, поне за нас, юдеите, трябва да бъде очевидно.

ЮДЕЙСКАТА ТАКТИКА Е ГЪВКАВА.

На нас ни е необходимо да държим сметка за съвременните мисли, характери и тенденции на народите, за да не правим грешки в политиката, управлението и администрирането. Тържеството на нашата система, частите на механизма на която ще се разполагат различно в разните страни, в зависимост от темперамента на народите, които срещаме на пътя си, не може да има успех, ако практическото й приложение не се основава на изводите от миналото във връзка с настоящето.

ЮДЕИТЕ ВЛАДЕЯТ НАЙ-ВАЖНИЯ ФАКТОР НА ОБЩЕСТВЕНАТА МИСЪЛ – ПЕЧАТА.

Съвременните държави разполагат с една велика сила, която движи мисълта на народите – това е печатът. Ролята на пресата трябва да бъде: да долавя нуждите, да предава оплакванията и да разкрива недоволствата на народа. Печатът е въплътено тържество на свободното слово. Но държавите не съумяха да използват тази сила и тя попадна в нашите ръце. Чрез нея ние спечелихме влияние, оставайки сами в сянка; благодарение на нея ние прибрахме златото, без оглед на потоци човешки кърви и сълзи... Но ние откупихме този успех, като жертвахме и мнозина от нашия народ.

ВСЕКИ ЮДЕИН МИСЛИ, ЧЕ СТРУВА КОЛКОТО ХИЛЯДИ “ДРУГИ ХОРА”.

Всяка една жертва, дадена от наша страна, струва пред Бога хиляди гои.

 

ПРОТОКОЛ №3

ЮДЕЙСКАТА СИМВОЛИЧНА ЗМИЯ Е ОПАСАЛА СВЕТА.

Днес мога да ви съобщя, че нашата цел е вече на няколко крачки от нас. Останало е още едно малко пространство, и целият изминат от нас път е вече готов да сключи кръг на символичната змия, както ние изобразяваме нашия народ. Когато този кръг се затвори, всички европейски държави ще бъдат сграбчени от нас като в силни клещи.

КОНСТИТУЦИОННИТЕ УПРАВЛЕНИЯ

ЩЕ ПАДНАТ

Съвременните конституционни везни скоро ще се катурнат, защото ние сме ги поставили така, че те не ще престанат да се колебаят, докато се протрие опората им. Гоите предполагаха, че достатъчно добре са ги закрепили и все очакват везните да дойдат в равновесие, но опората им – владетелите – са обезсилени от министрите, които вършат глупости, понеже управляват безконтролно и безотговорно. Тази власт те дължат на терора и страха, който са вселили в дворците. Като нямат достъп до средите на своя народ, владетелите вече не могат да се приобщят с него и да се запазят от властолюбците. Просветената царска сила и сляпата сила на народа, които ние разединихме, са изгубили вече всякакво значение, защото отделно те са безпомощни, като слепец без тояга.

ЮДЕИТЕ СЪЗДАДОХА ВЛАСТОГОНСТВОТО И ПОЛИТИЧЕСКОТО РАЗЛОЖЕНИЕ.

За да тикнем властолюбците да злоупотребяват с властта, ние противопоставихме една на друга всички сили, като развихме либералните им стремежи за независимост. За тази цел ние възбудихме апетитите на всички честолюбци; въоръжихме всички партии; поставихме властта като прицелна точка за всички амбиции. Още малко и навред ще се появят безредици и разорения...

ПАРЛАМЕНТИТЕ И ВСИЧКИ ДРУГИ СЪБРАНИЯ СА АРЕНИ НА БЪРБОРСТВО.

Неуморими бъбрици обърнаха заседанията на парламентите и на административните събрания в ораторски състезания. Дръзки вестникари и безсрамни памфлетисти ежедневно нападат административния персонал. Злоупотребите с властта окончателно ще подготвят всички учреждения към падане и скоро всичко ще се сгромоляса надолу с главата под ударите на тълпите.

ОБЕДНЕЛИТЕ НАРОДИ СА В БЕЗНАДЕЖДНО РОБСТВО. ТЕ ИМАТ САМО ФИКТИВНИ ПРАВА.

Бедността принуди народите към тежък труд и ги притиска по-силно, отколкото ги притискаше робството и крепостничеството. От робското си положение те можаха да се освободят, но от нищетата на живота никога не ще могат да се отскубнат. Ние сме вмъкнали в конституциите на държавите права на народните маси, които в същност са фиктивни, а не действителни. Всичките тези така наречени “права” на народа, съществуват само като отвлечени идеи, които никога на практика не ще се осъществят. Каква полза има пролетаризираният работник, който се е превил под тежестта на труда и е потънал в грижи за своята участ, от правата на бърборковците да дрънкат глупости, на вестникарите – да дращят наред с разумното и безброй глупости, щом пролетариата няма от конституцията никаква друга полза, освен трохите, които ние му хвърляме от нашата трапеза, в замяна на неговия глас в полза на нашите предложения, на нашите кандидати и агенти?

Либералните права са за бедняка горчива ирония, защото неотменният ежедневен труд не му дава възможност истински да се ползува от тях. Освен това тези същите права му отнемат гаранцията да има постоянна и сигурна печалба, понеже го поставят в зависимост от стачките на другарите и локаутите на господарите.

ЮДЕИТЕ УНИЩОЖИХА НАЦИОНАЛИСТИЧЕСКАТА АРИСТОКРАЦИЯ.

Народите, настроени и ръководени от нас, унищожиха аристокрацията си, която им беше естествена защитница и кърмачка, макар че тази аристокрация работеше за собствените си интереси, свързани неразривно с народното благосъстояние. Сега, с унищожаването на аристокрацията, народите попаднаха под гнета на новобогаташите, случайно забогатели безсъвестници, които нахлузиха върху работниците жесток ярем.

ЧРЕЗ МАСОНСТВОТО И ИНТЕРНАЦИОНАЛНИТЕ ОРГАНИЗАЦИИ ЮДЕИТЕ МАМЯТ И ДЪРЖАТ В РЪКА НАРОДИТЕ.

И ето, ние се явяваме като спасители на работниците от този гнет, като им предлагаме да влязат в нашата войска – в редовете на социалистите, комунистите и анархистите, на които ние винаги оказваме подкрепа в името на братското правило за общочовешка солидарност, прокарвана от нашето интернационално масонство.

ЮДЕЙЩИНАТА СЕ КРЕПИ ВЪРХУ ГЛАДА И ИЗРАЖДАНЕТО НА НАРОДНИТЕ МАСИ.

Аристокрацията, която по право се ползуваше от труда на работниците, беше заинтересувана от това, работниците да бъдат сити, здрави и силни. Ние, обаче, сме заинтересувани в обратното – в израждане на гоите. Нашата сила и власт се крият в хроническото недояждане и в слабостта на работниците, защото това ги закрепостява под нашата воля, а правителствата им няма да намерят нито сила, нито енергия да ни противодействуват.

Гладът създава на капитала права над работниците по-сигурно, отколкото законната царска власт даваше тези права на аристократите. С нуждата и с раждащата се от нея робска зависимост ние ще движим тълпите и с техните ръце ще унищожаваме ония, които се изпречват на нашия път, и когато дойде времето да се короняса нашият всемирен владетел, същите тези робски ръце ще пометат всички препятствия, които му пречат.

БЪДЕЩАТА ЮДЕЙСКА ВЛАСТ ЩЕ РЕОРГАНИЗИРА ОБЩЕСТВОТО И ЩЕ ПРЕВЪЗПИТА МАСИТЕ ЗА ПЪЛНАТА ИМ РОБСКА ЕКСПЛОАТАЦИЯ.

Гоите отвикнаха да мислят без нашите напътствия и затова не виждат колко е необходимо за нас, когато настъпи нашето царство, да наложим без колебание следните мероприятия: да създадем народни школи, в които ще се преподава единствената истинска обществена наука, първата между всички – науката за устройството на човешкия живот, за общественото съществуване, което иска разпределение на труда, а следователно и разпределение на хората на класи и съсловия; да внушим на всички да знаят, че равенство не може да има, когато има различни по назначение дейности; че пред законите не могат еднакво да отговарят и този, който със своята постъпка компрометира цялото съсловие, и онзи, който с постъпката си не засяга никого другиго, освен своята чест. Правилната наука за обществения строй, в тайните на която ние не просвещаваме гоите, показва на всички, че специализацията и трудът трябва да се развиват в строга системност, за да не бъдат извор на страдания, поради несъответствие между възпитанието и работата. Като изучат тази наука, народите ще почнат доброволно да се подчиняват на нашите власти и на създадения от нас строй в държавата. При сегашното състояние на науката и при създаденото от нас в нея направление, народът, който сляпо вярва на печатното слово, поради невежество и внушени заблуждения, питае вражда към всички по-високо стоящи от него съсловия, защото не разбира значението на всяко от тях...

Казаната вражда още повече ще се усили при икономическите кризи, които спират борсовите сделки и вървежа на промишлеността. С всички възможни средства и с помощта на златото, което е изцяло в нашите ръце, ние ще създадем всеобща икономическа криза и ще изхвърлим на улицата цели тълпи работници, едновременно във всички страни на Европа. Тези тълпи ще се нахвърлят с наслаждение да проливат кръвта на ония, на които те с простотата на своето невежество завиждат и чиито имущества ще им бъде тогава възможно да ограбят. Те няма да засегнат нас – юдеите, защото нам ще бъде известен денят на нападението и ще вземем мерки за запазване.

В ЮДЕЙСКОТО ЦАРСТВО ЛИБЕРАЛИЗМЪТ ЩЕ БЪДЕ УНИЩОЖЕН ЧРЕЗ ДЕСПОТИЗЪМ.

Ние сме убедени, че прогресът ще доведе всички гои в царството на разума. Ние ще упражним деспотизъм, който с разумни строгости ще умири всички вълнения и ще изгони либерализма из всички учреждения.

Когато народът схване, че в името на свободата му се правят отстъпки и снизхождения, той си въобразява, че е властен и се нахвърля срещу властта. Като всеки слепец той се натъква на много препятствия, безпомощен търси покровител, какъвто не намира и като не се сеща да се върне към първото си положение – слага покорно своите пълномощия пред нашите нозе. Спомнете си френската революция, на която ние дадохме името “велика”, тайните на чиято подготовка нам бяха добре известни, защото тя цялата беше наше дело. От тогава ние водим народите от едно разочарование към друго, за да ги насочим в определения ден в полза на оня цар-деспот със Сионска кръв, когото ние готвим за владетел на света.

СИЛАТА НА ЮДЕИТЕ Е В РАЗЕДИНЕНИЕТО И ПОРОЧНОСТТА НА ДРУГИТЕ НАРОДИ.

В сегашно време, ние като международна сила, сме неуязвими, защото, когато едни държави ни нападнат, други ни поддържат. За нашето могъщество съдействува неизтощимата подлост на гоевските народи, които пълзят пред силата и са безжалостни към слабостта, безпощадни са към грешките и снизходителни към престъпленията, роптаят срещу противоречията на свободния строй, а също търпеливи до мъченичество пред насилието на смелия деспотизъм. От съвременните парламентарни премиери – диктатори, те търпят такива злоупотреби, за най-малкото от които, ако имат възможност и разум, биха обезглавили двадесет краля. С какво да се обясни това явление, такава непоследователност у народните маси към престъпленията на властниците, които са навсякъде от едно естество? Това явление се обяснява с това, че диктаторите чрез своите агенти заблуждават народа си, че злоупотребите действително нанасят щети на държавата, но то се налага от висши държавнически цели, които се държат в тайна и че на края ще се постигне благополучие на народа, международна солидарност и равноправие. Разбира се, те не им говорят, че това благополучие може да се извърши само в бъдещата юдейска държава, само под нашата власт.

Да, народите осъждат правите и оправдават виновните, като се убеждават все повече и повече, че могат да вършат всичко, каквото пожелаят. Благодарение на това положение на нещата, разрушава се всяка устойчивост и се създават безредици на всяка крачка.

ПОНЯТИЕТО “СВОБОДА” Е ПРИНЦИП НА ЖИВОТИНСКАТА СИЛА

Думата “свобода” тласка човешките общества в борба срещу всяка сила, срещу всяка власт, дори божествена и природна. Ето защо, при нашето възцаряване, ние ще трябва да изхвърлим тази дума от човешкия речник, понеже тя е принцип на животинската сила, която превръща тълпите в глутница от кръвожадни зверове. Ако не им се даде кръв, те са нервни, не спят и търсят да се борят. Тези зверове заспиват всеки път, когато се напият с кръв и в това време е лесно човек да ги окове във вериги.

 

ПРОТОКОЛ №4

РЕПУБЛИКАТА Е ЕТАП КЪМ ЮДЕЙСКОТО ВЛАДИЧЕСТВО.

Всяка република минава няколко стадии. Пълният от тях включва първите дни на обезумял слепец, който се лута ту надясно, ту наляво; вторият е демагогията; третият – анархията, която е законна рожба на демагогията. Анархията неизбежно води към деспотизма, но не към законния, открития и отговорния деспотизъм, а към невидимия и неизвестния, присъщ на всяка тайна организация, която действа безцеремонно, защото се прикрива зад гърба на разни агенти, честото сменяне на които не само че не вреди, но подпомага тайната управляваща сила, тъй като тази смяна я избавя от задължението да харчи средства за възнаграждение на дългосрочни служители.

МАСОНСТВОТО СЛУЖИ ЗА НЕПРОНИЦАЕМО ПРИКРИТИЕ НА юДЕЙСКИТЕ СИЛИ.

Кой и как може да събори една невидима управляваща сила, която е скрита зад официалната власт? А нашата сила е именно такава. Външното масонство 2 служи за непроницаемо прикритие на нея и на нейните цели. Планът за действие на тази сила, даже и нейното местопребиваване, ще останат за винаги неизвестни на народите.

ЮДЕИТЕ, КОИТО НАСАЖДАТ БЕЗБОЖИЕТО, ЩЕ НАЛОЖАТ НА ВСИЧКИ ЮДЕЙСКАТА ВЯРА.

Но и свободата би могла да бъде безвредна и да просъществува в държавата ни без вреда за благополучието на народите, ако се сложи върху принципа на вярата в Бога и братството на човечеството, като се изключи мисълта за равенството, на което противоречат самите природни закони, които са установили подчинеността. При вяра в Бога народът би бил управляван под опекунството на енорийските съвети от ръката на своя духовен пастир и би вървял смирено и кротко, покорявайки се на Божиите закони на земята. Ето защо, когато вземе властта, на нас е необходимо да подкрепим вярата, за да изскубнем от ума на гоите принципа за безбожието.

ЮДЕИТЕ НАСАЖДАТ СПЕКУЛАТА, ЗА ДА ЗАГРАБЯТ БОГАТСТВАТА.

А за да не могат умовете на гоите да мислят и да следят развитието на политическите въпроси, трябва да ги отвлечем и насочим към промишлеността и към търговията. По такъв начин всички нации, настървени във взаимна борба за свои изгоди, не ще забележат общия си враг. Освен това, за да може свободата окончателно да разложи и разори гоевските общества, трябва промишлеността да се постави на спекулативни начала, чрез които всички печалби не ще се задържат в ръцете им, а ще минат в нашите каси.

МАТЕРИАЛИЗМЪТ ЩЕ СЪЗДАДЕ РАЗОЧАРОВАНИЕ И ЩЕ ТЛАСНЕ НАРОДНИТЕ МАСИ В РЪЦЕТЕ НА ЮДЕЙСКИТЕ АГЕНТИ.

Ожесточената борба за превъзходство и тласъците в икономическия живот ще създадат, та те вече са създали – разочарования, студени и безсърдечни общества. Тези общества ще получат пълно отвращение към висшата политика и към религията. Тяхното ръководно начало ще бъде само сметката, т.е. златото, към което те имат истински култ, заради материалните наслаждения, които то може да даде. Тогава именно, не за да служат на доброто, дори не заради богатството, а само от ненавист към привилегированите, нисшите класи на гоите ще тръгнат с нас против нашите съперници за властта, т.е. против властващите интелигентни гои.

 

ПРОТОКОЛ №5

БЪДЕЩОТО ЮДЕЙСКО УПРАВЛЕНИЕ ЩЕ БЪДЕ КРАЙНО ДЕСПОТИЧНО.

Каква форма на административно управление може да се даде на сегашните общества, в които подкупничеството е проникнало навред, където богатствата се движат изключително чрез ловките и изненадващи полумошенически тъмни сделки, където царува разпуснатостта, където нравствеността се поддържа с наказателни мерки и със сурови закони, а не с доброволно възприети принципи, където чувствата към отечество и религия са потиснати от космополитически убеждения? Каква форма на управление трябва да се даде на тези общества, ако не оная – деспотическата, която аз ще ви опиша по-долу. Ние ще създадем крайна централизация на управлението, за да вземем по този начин в ръцете си всички обществени сили. Чрез нови закони ние механически ще уредим всички прояви на политическия живот на нашите поданици. Тези закони ще унищожат едно след друго всички допуснати от гоите противоречия и волности. Нашето царство ще се ознаменува с такъв величествен деспотизъм 3, който ще е в състояние, във всяко време и на всяко място, да задуши противодействащите и недоволни гои.

ЮДЕИТЕ УБИХА ВЯРАТА В БОГА И ПОНИЗИХА АВТОРИТЕТА НА МОНАРСИТЕ.

Ще ни се възрази, че деспотизмът, за който ви говоря, не се съгласува със съвременния прогрес, но аз ще ви докажа обратното.

Миналите времена, когато народите гледаха на владетелите като на истински Божии помазаници, те им се покоряваха безропотно. Но от деня, в който ние им внушихме мисълта за собствените им права, те почнаха да считат коронованите лица за простосмъртни. Богопомазаното избранничество в очите на народа падна от главите на царете. Когато пък отнехме от народа и вярата в Бога, силата на властта бе изхвърлена на улицата, по местата и публичните диспути и бе заграбена от нас.

Освен това, изкуството да се управляват масите и лицата посредством майсторски построени теории и фразеологии, чрез сложни и преплитащи се закони, всички области на живота и чрез всякакви уловки, от които гоите нищо не разбират, е специалност на нашия административен ум, който умело си служи с анализа, наблюденията и използва тънкостите в съображенията, в които ние нямаме съперник, както нямаме такъв и в съставяне планове за политически акции и провеждането им. Еднички само езуитите в това отношение биха могли да се сравнят с нас, но ние съумяхме да ги дискредитираме в очите на безсмислените тълпи, когато разкриха организацията си, а ние самите, с нашата тайна организация, останахме в сянка. Впрочем, на света не е ли все едно, кой ще бъде негов владетел – главата ли на католичеството или нашият деспот, в жилите на когото тече сионска кръв? Но за нас, за избрания народ, това съвсем не е безразлично.

ДВАДЕСЕТ ВЕКА ЮДЕИТЕ СЪЗДАВАТ ВРАЖДИТЕ МЕЖДУ ХОРАТА И НАРОДИТЕ.

Една световна коалиция на гоите би могла временно да спечели някакъв успех над нас, но ние сме осигурени срещу това, поради дълбоките корени на разединението между тях, които вече не могат да бъдат изкоренени. Ние противопоставихме едни срещу други личните и национални интереси на гоите, религиозните и племенни ненависти, които насаждахме в техните сърца в продължение на двадесет века. Благодарение на това нито една държава, протягаща ръка за съдействие, няма да получи подкрепа от никъде, защото всички знаят, че съглашението против нас не ще бъде от полза за никого. Ние сме толкова силни, че всекиму се налага да държи добра сметка за нашата сила. Държавите не могат да направят дори нито едно малко, частно съглашение, без и ние тайно да участваме в него.

ЮДЕИТЕ СА УБЕДЕНИ В СВОЯТА КРАЙНА ПОБЕДА.

“Чрез Иехова царуват Царете.” А чрез пророците нам е казано, че от самия Бог ние сме избрани да царуваме над цялата земя. Бог ни е наградил с гения, който може да се справи с тази задача. Ако има в противния лагер гений, той ще се опита да се бори с нас, но проходящият, временно блеснал гений, не може да се сравнява с вродената гениалност на нашия народ. Борбата между него и нас ще бъде безпощадна, такава, каквато светът още не е виждал.

НА КАПИТАЛА ПРИНАДЛЕЖИ ЦАРСКИЯ ПРЕСТИЖ.

Та и закъснял би бил техният гений. Всички колела на държавния механизъм се движат от силата на двигателя, който се намира в нашите ръце, а този двигател е златото. Измислената от нашите мъдреци наука за политическа икономия показва, че на капитала отдавна принадлежи царското достойнство.

КАПИТАЛЪТ ТРЯБВА ДА ВЛАДЕЕ ИНДУСТРИЯТА И ТЪРГОВИЯТА.

Капиталът, за да може да действа без стеснение, трябва да получи свобода за монопол на промишлеността и търговията, нещо, което с невидима ръка вече се привежда в изпълнение във всички части на света. Тази свобода ще даде политическа сила на индустриалците, която ще се използва за потискане на народите.

По-важно е народите сега да бъдат обезоръжавани, отколкото да водят войни. По-важно е да се използуват разгорелите страсти в наша полза, отколкото да се уталожват; по-важно е да се подемат и тълкуват чуждите мисли по своему, отколкото да се отхвърлят.

ЮДЕИТЕ СЕ СТРЕМЯТ ДА ОТСЛАБЯТ ОБЩЕСТВЕНАТА МИСЪЛ.

Главната наша задача е да бъде отслабена гоевската обществена мисъл чрез критика; тези, които размишляват и се противопоставят, трябва да се отучат да размишляват; умствените сили трябва да се насочат в словесни престрелки на празно красноречие.

ОБЩЕСТВАТА МОГАТ ЛЕСНО ДА СЕ ЗАБЛУЖДАВАТ И ЛЪЖАТ.

Във всички времена както народите, така и отделните лица, са приемали словото за дело, защото се задоволяват с това, което външно им се показва и рядко забелязват дали в обществения живот след обещанията следват изпълнението и резултатите. За това ние ще създадем у гоевските държави такива учреждения, които красноречиво ще доказват своите мними заслуги в прогреса.

Ние ще поставим на всички партии и политически течения маската на либерализма, ще ги снабдим с оратори, които ще говорят толкова много, че да доведат хората до преумора от речи, до отвращение от ораторите.

ЮДЕИТЕ СЪЗДАВАТ ХАОСА В ОБЩЕСТВЕНАТА МИСЪЛ.

За да се завладее общественото мнение, необходимо е преди всичко то да се постави в недоумение. Това ще се постигне, като от разни страни се изказват много и противоречиви мнения и то дотогава, докато гоите се заблудят и се загубят в лабиринта на противоречията. тогава те ще разберат, че е най-добре да нямат никакво мнение по политическите въпроси и че тези въпроси не са от компетентността на обществото, а само на онзи, който го ръководи. Това е първата тайна за успеха на управлението.

Втората тайна се състои в това, щото народните недостатъци, привички, страсти, правила за взаимоотношения, да се умножат толкова много, че да се създаде хаос, в който никой да не е в състояние да се организира, вследствие на което и хората да престанат да се разбират един с друг. Тази мярка ще ни послужи да посеем раздори във всички партии, да разделим всички колективни сили, които още не искат да ни се покорят, да обезоръжим всяка лична инициатива, която в нещо би могла да пречи на нашето дело.

ОПАСНИТЕ ЗА ЮДЕИТЕ ЛИЧНИ ИНИЦИАТИВИ ДА СЕ НАСОЧВАТ ЕДНА СРЕЩУ ДРУГА.

Няма нищо по-опасно от личната инициатива. Ако тя е качество на гениален човек, той може да направи много нещо от милионите хора, вред които ние посяхме семето на раздора. Ние трябва да насочим възпитанието на гоевските общества така, че при всяко дело, където силната личност може да прояви инициатива, ръцете й да увиснат в безнадеждност и безсилие. Импулсът от свободата на действие на една личност, когато се срещне със свободата на друга личност, намалява своя ефект. От това произлизат тежки нравствени сътресения, разочарования и несполуки.

ОБЩЕСТВЕНИЯТ ХАОС ЩЕ НАЛОЖИ ЮДЕЙСКОТО ГОСПОДСТВО.

С всичко това ние така ще изтощим гоите, че ще ги принудим сами да ни предложат международната власт, която, поради това, че сме навсякъде по света, ще може без всякаква спънка да обхване всички държавни сили на света и да образува свръхправителство. На мястото на съвременните правителства ние ще поставим страшилище, което ще се нарича свръхправителствена администрация. Ръцете на това страшилище ще бъдат протегнати към всички страни и ще обхванат като в клещи всички общества. При такава организация, естествено, нашата колосална сила не може да не покори всички народи.

 

ПРОТОКОЛ №6

МОНОПОЛИТЕ ЩЕ УНИЩОЖАТ БОГАТСТВАТА.

Ние скоро ще почнем да учредяваме грамадни монополи, резервоари на колосални богатства, от които дори крупните гоевски състояния ще изпаднат в такава зависимост, че ще се стопят заедно с държавния кредит, който имат, още на другия ден след политическата катастрофа.

Господа икономисти, които тука присъствате, преценете значението на тази комбинация!...

По всички пътища ние трябва да повдигаме престижа на нашето свръхправителство, като го представяме за покровител и възнаградител на всички, които доброволно ни се покоряват.

ЮДЕЙСКИЯТ КАПИТАЛ УНИЩОЖАВА ЕДРОТО ЗЕМЕВЛАДЕНИЕ.

Аристокрацията на гоите, като политическа сила, умря – няма защо да държим сметка за нея; но и като земевладелска сила тя за нас е вредна, защото може да бъде самостоятелна в придобиване средства за живот. За това е необходимо на всяка цена да я обезземлим. Най-добрият способ за достигане на тази цел е увеличаване на поземлените данъци и ипотекиране на земята. Тези мерки сигурно ще поставят земевладението в тежки условия и гоевските аристократи, привикнали да не се задоволяват с малко, несъмнено ще изчезнат.

ЧРЕЗ СПЕКУЛАЦИЯТА БОГАТСТВАТА ЩЕ СЕ ПРЕХВЪРЛЯТ В ЮДЕЙСКИТЕ КАСИ.

В същото време усилено трябва да се покровителства търговията и индустрията, а най-главното спекулацията, ролята на която е да бъде в противовес на индустрията. Ако няма спекулация, индустрията ще увеличи частните капитали и ще подпомогне повдигането на земеделието, понеже ще освободи земята от задълженията към земеделските банки. Необходимо е индустрията да изсмуче от земята и от работните ръце капиталите и чрез спекула да ги предаде в наши ръце. Така ние ще приберем всички пари на света и ще хвърлим всички гои в редовете на пролетариите. Тогава гоите, за да получат насъщните средства за съществуване, ще се преклонят пред нас.

СПЕКУЛАТА И РАЗКОШЪТ РАЗОРЯВАТ ИНДУСТРИЯТА.

За да разорим гоевската индустрия, ние ще засилим заедно със спекулата и развитата от нас всред гоите жажда за разкош.

ЮДЕИТЕ ЩЕ УВЕЛИЧАТ РАБОТНАТА ЗАПЛАТА И ЕДНОВРЕМЕННО ЩЕ ПОВИШАТ ЦЕНИТЕ.

Ние ще увеличим работната заплата, но това няма да принесе никаква полза на работниците, защото в същото време ще предизвикаме поскъпване на предметите от първа необходимост, уж като резултата от упадъка на земеделието и скотовъдството. Освен това, майсторски и дълбоко ще подкопаем изворите на производството, като насочим работниците към анархия, като ги приучим на спиртни напитки и заедно с това вземем мерки, за да прогоним от земеделието всички интелигентни гоевски сили.

А, за да не могат гоите преждевременно да забележат истинската страна на нещата, ние ще я прикрием, като представим работата уж като стремеж да се услужи на работническите класи и на великите икономически принципи, за които нашите икономически теории водят дейна пропаганда.

 





Тагове:   общ,


Гласувай:
2



1. balkanec - Има едно постоянно актуално четиво
23.11.2010 02:12
и това са Протоколите.
Като живеем в свят, който е под въздействието им - поне да ги прочетем.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: allvin
Категория: Други
Прочетен: 1466600
Постинги: 356
Коментари: 1447
Гласове: 2969
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930