Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2011 14:12 - ЛЯТНА ЖЕНА
Автор: allvin Категория: Поезия   
Прочетен: 1798 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 07.08.2011 02:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image


Лятна Жена

Дъщерята на вятъра, кръстих се аз
потомка на слънце искрящо,
сестра на звездите в среднощния час,
родена сред лято горящо.

За очи си откъснах частичка небе,
в душата излях светлината,
а себе си смело закичих с криле
такава посрещнах зората.

Такава пред Бога първо се спрях
помолих за шепичка Вяра,
която да пази сърцето от грях
в душата щом нещо изгаря.

Такава пред тебе пристигам сега
такава за теб ще остана,
родена от слънцето лятна жена,
жена в светлина изтъкана.

И винаги лятна ще идвам при теб
ненаситен от мен ще отпиваш
похладен и жаден със пръсти от лед
пожарите в мен ще попиваш.

А вятъра щом ми довей Есента
ще тръгвам със птичата песен
и да се върна от отново при теб с Пролетта
ще ме очакваш ти есен след есен.



Карамфила  Стефанова



image Огледай се в усмивката на утрото,
окъпано от сънища кристални…
Така ще запламти във тебе чувството,
че си единствен, че си уникален.

Недей да се луташ във дребни проблеми!
Отвори очи и погледни деня! -
Той крие много щастие несподелено
и чака някоя отрудена душа,

за да й подари най – чистата си нежност,
за да прелее в нея скритата си мощ,
за да я стопли с тихото вълшебство
на своя неподправен сребърен разкош.


image
 












Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: allvin
Категория: Други
Прочетен: 1466116
Постинги: 356
Коментари: 1447
Гласове: 2969
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930